Archiwum
- LATANIE W KATARZE
- Google I/O 2010: Telewizja od Google'a
- FFDShow 2010.07.07 dla Windows
- PowerArchiver 2010 11.63.11 dla Windows
- IDC: w 2010 r. powstanie 1,2 ZB nowych danych; w 2020 - 35 ZB
- Xbox Fun Day 2010 - szczegóły turniejów oraz nowy konkurs z zaproszeniami do wygrania
- Google I/O 2010: Pięć nowości, które mają pomóc zmienić internet na lepsze
- Computex 2010: Intel przedstawia nowe produkty i plany wobec platformy Atom
- Xbox Fun Day 2010 - weź udział w konkursie i wygraj zaproszenie na imprezę!
- Microsoft zapowiada Xbox Fun Day 2010 - pierwsze wejściówki do wygrania już w poniedz
- Mundial 2010 Dzień 2: Korea Republic - Greece; Argentina - Nigeria; England - USA
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- telefongry.keep.pl
Cytat
Długie szaty krępują ciało, a bogactwa duszę. Sokrates
I byłem królem. Lecz sen przepadł rankiem. William Szekspir (właść. William Shakespeare, 1564 - 1616)
Dalsza krewna: Czy śmierć to krewna? - życia pytasz się kochanie, tak krewna, ale dalsza, już na ostatnim planie. Sztaudynger Jan
Dla aktywnego człowieka świat jest tym, czym powinien być, to znaczy pełen przeciwności. Luc de Clapiers de Vauvenargues (1715 - 1747)
A ludzie rzekną, że nieba szaleją, a nieba rzekną: że przyszedł dzień Wiary. Cyprian Kamil Norwid (1821-1883)
aaaaLATANIE W KATARZEaaaa
REGULAMIN ROZGRYWEK PRO EVOLUTION1. OGÓLNE POSTANOWIENIA
a. Zgłaszając się do rozgrywek gracz akceptuje wszystkie postanowienia regulaminu oraz wszystkie konsekwencje jakie z tego faktu wynikają; b. Uczestnikiem Ligi jest użytkownik, który wykupi subskrypcję na udział w rozgrywkach; c. Rozgrywki skierowane są do wszystkich kochających serię Pro Evolution Soccer oraz do wszystkich, dla których gra jest rozrywką i sposobem na miłe spędzenie czasu; d. Sprawy sporne rozstrzyga grono administracyjne i moderatorskie ( w ramach swoich kompetencji);
2. STRUKTURA ROZGRYWEK Pro Evolution Soccer 2010 na platformie PC:
- l Ekstraklasa - 14 graczyl
l 1 LIGA - 14 (+) graczyl
l 2 LIGA - 14 (+) graczyl
3. DRUŻYNY
a. gracz dysponuje jedną z drużyn występujących w grze Pro Evolution 2010;
b. drużyna w rozgrywkach nie może się powtarzać; c. gracz nie ma możliwości zamiany drużyny podczas trwania sezonu;
4. LOSOWANIE
a. losowanie drużyn odbędzie się na oficjalnym czacie ligi; b. obecni na kanale użytkownicy będą wywoływani w kolejności w jakiej zostali zapisani do ligi; c. w wypadku nieobecności podczas losowania danego gracza może go zastąpić osoba obecna na czacie lub moderator;
d. gracz ma możliwość wyboru drużyny z niższego koszyka:
¡ gracz Ekstraklasy ma prawo wybrać dowolną drużynę z koszyka 1. Ligi
¡ gracz 1. Ligi ma prawo wybrać dowolną drużynę z koszyka 2. Ligi
¡ gracze 2. Ligi nie mają takiej możliwości
e. mistrz sezonu oraz zwycięzca Pucharu Ligi mają prawo jeden raz powtórzyć losowanie o ile w pierwszym losowaniu "padła" nieodpowiadająca danemu graczowi drużyna.
f. nie ma możliwości wymiany drużyn między graczami.
5. KALENDARZ
a. kalendarz i zasady ustalane są przed rozpoczęciem rozgrywek
b. kolejki rozgrywane są w cyklach tygodniowych.
c. na jeden cykl tygodniowy przypada 4 do 6 spotkań ligowych.
6. MECZ
a. mecz należy rozegrać w terminie przewidzianym w kalendarzu;
b. obowiązkiem gospodarza jest skontaktowanie się z przeciwnikiem i umówienie się na mecz, należy przy tym zachować odpowiednią rezerwę czasową;
c. obowiązkiem gospodarza meczu jest poinformowanie opiekuna ligi o braku kontaktu z przeciwnikiem;
d. obowiązkowym komunikatorem do umawiania się na mecz jest GADU-GADU, dopuszcza się także PM.
7. USTAWIENIA W GRZE:
¡Długość meczu: 10 minut ¡Dogrywka: NIE ¡Rzuty karne: NIE ¡Stadion: KONAMI lub wybrany przez gracza o ile przeciwnik nie ma nic przeciwko ¡Kondycja: RANDOM ¡Warunki pogodowe: RANDOM
-Poziom: TOP PLAYER
-Kontuzje: TAK
-Pora dnia: według uznania
¡Zmiany w trakcie meczu: 3 ¡Długość przerw w meczu: LONG
¡Stroje: o wyborze decyduje gospodarz, a gość dostosowuje swoje stroje aż do momentu zaakceptowania ich przez gospodarza. Dopuszczalne jest używanie Kitservera.
8. ZASADY ZGŁASZANIA WYNIKÓW
a. Wynik i strzelców goli rozegranego spotkania obowiązkowo zgłasza gospodarz (host), o ile gracze nie ustalą inaczej. Jeżeli gospodarz spotkania nie zgłosi wyniku (także walkowera), to zostaje przyznany walkower na jego niekorzyść. b. Wynik należy zgłosić za pomocą FORMULARZA.
KOMENTARZ: osobiste konkluzje dotyczące meczu. Jeżeli forma wyniku nie zostanie zachowana (np. błędny wybór drużyn w formularzu), prowadzący ligę Opiekun może przyznać walkower na korzyść gracza będącego w tym spotkaniu Gościem
9. KOLEJNOŚĆ W TABELI
W przypadku osiągnięcia takie samej ilości punktów przez 2 lub więcej drużyn, o ostatecznym miejscu w tabeli decyduje kolejno:
- l bilans bezpośrednich spotkań zainteresowanych drużyn odpowiednio dwóch lub więcej tzw. "mała tabela" (uwzględniane są także bramki zdobyte na wyjeździe).l
lróżnica między strzelonymi a straconymi bramkami. Większa ilość strzelonych bramek.l
lwiększa ilość zwycięstw.l
llosowanie.l
10. SPADKI I AWANSE
a. Ekstraklasa: miejsca 11-14 spadek do 1 ligi; b. 1 liga: drużyny z miejsc 1-4 awansują bezpośrednio do Ekstraklasy; e. 1 liga: miejsce 11-14 spadek do 2 ligi; d. 2 liga jak wyżej
11. ROZŁĄCZENIA I INNE PROBLEMY TECHNICZNE
a. w przypadku połączenia złej jakości (tzw. lagi) gracze mogą wyznaczyć inny termin meczu (w terminie ustalonym dla danego cyklu rozgrywkowego).
b. w przypadku przerwania meczu z powodu złej jakości połączenia należy dograć tyle minut ile pozostało do końca spotkania;
c. jeżeli połączenie rozgrywanego spotkania zostanie utracone (z przyczyn niezależnych od zawodników) należy rozegrać tyle minut ile zostało do ukończenia gry w regulaminowym czasie. d. jeżeli gracz, którego przeciwnik się rozłączył stwierdzi, że FORMA jego drużyny jest gorsza niż podczas poprzedniego połączenia, to ma prawo do jednego rozłączenia się i nawiązania kolejnego połączenia. e. przed rozłączeniem z powodu złego doboru strojów gracz ma obowiązek zrobienia zdjęcia z nieodpowiednimi strojami i załączenie go do tematu. f. jeżeli rozłączenie było nieuzasadnione przeciwnik może wnioskować o walkower. g. regulamin zezwala na rozegranie 1 tygodnia rozgrywkowego AWANSEM, czyli przed wyznaczonym terminem. g. regulamin nie przewiduje ulg w terminach rozgrywania meczów, natomiast rozgrywanie meczów i zgłaszanie ich wyników MUSI być poprzedzone zgodą Opiekuna.
h. gracz zostaje skreślony z ligi w przypadku gdy z własnej winy zostanie ukarany trzema walkowerami
12. NAGRODY
a. mistrz LIGI otrzymuje nagrodę rzeczową oraz darmowy udział w następnej edycji ligowych rozgrywek;
b. mistrz 1ligi otrzymuje darmowy udział w następnej edycji ligowych rozgrywek;
c. mistrz 2ligi otrzymuje darmowy udział w następnej edycji ligowych rozgrywek.
13. KARY.
W przypadku zachowań niegodnych gracza LIGI np. unikanie spotkań ligowych, obrażanie, oszustwa ADMINISTRATOR LIGI PES na wniosek OPIEKUNA danej ligi może ukarać gracza odjęciem punktów w ligowej tabeli a w ostateczności niedopuszczeniem do kolejnego sezonu
14. REZYGNACJE
- lkażdy gracz ma prawo do rezygnacji w trakcie sezonu;l
lweryfikację spotkań wycofanych uczestników przeprowadza się następująco:
I. w przypadku rozegrania nie więcej niż 50 % spotkań, anuluje się wyniki dotychczasowych spotkań tej drużyny,
II. w przypadku rozegrania więcej niż 50 % spotkań (50 % + 1), zalicza się do punktacji wyniki uzyskane na boisku, natomiast w pozostałych nierozegranych meczach przyznaje się walkowery dla przeciwników.l